wine_in_the_night_1350125051.jpg_640x424

Péntek este van, hosszú idők után egyedül töltöm az estét, majd az egész hétvégét. Párom a szüleinél van, én pedig külön vonulok a hétvégére.
Egyedül vagyok, nem rég bezártak az amerikai piacok, már csak a határidősök mozognak néhány percig. Túl vagyok a napi elemzéseimen, hulla fáradtnak érzem magam, de így nem tudok lefeküdni, pihennem kell előtte, ki kell kapcsolnom az agyam, mert nem lesz holnap energiám.

A tervezőasztalom megtelik egy kis rágcsával és egy üveg borral. Egy film kattog, a kedvencem; a Vasember sorozat egyike, imádom Anthony Stark egyszerű és felemelő egoizmusát (na persze ebből kihagyhatatlan Robert Downey Jr alakítása). Mindig erőt ad, ha elvesztem egy pillanatra is a hitem magamban.
Pörög a film, és ki kell kapcsolnom az agyam, most nem akarok gondolkodni... Mégis újra és újra azon járnak a gondolataim, hogy a szemem előtt ment el a jelzés, miért nem vettem észre...

Több bort!!!! Butább akarok lenni, mielőtt még visszaülnék az asztalhoz...hmm...imádom a Cabernet zamatát...nyugodjon meg Miss Potts, minden a legnagyobb rendben van! 

Szerző: jazzmaszat  2012.10.13. 12:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://traderdays.blog.hu/api/trackback/id/tr764846075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása