flipper_1350328734.jpg_640x480

Hát...nem mondom, hogy hétvégén igazán kipihentem magam! De egy nagyobb lendülettel vetettem bele magam a munkába. Azért azt elárulom, alig vártam, hogy nyissanak az európai piacok, végre egy kis adrenalin! 

Vártam, hogy valamelyik figyelőmön a trend folytatódjon, na persze nem így történt, az európai piacok felfelé húztak ezért vártam, hogy alakuljon valami akkor a másik irányba...így longos voltam ebéd előtt. Beszálltam egy long olajba, de nem cáfoltam magamra, elnéztem az RSI-t, a H&S-em nem volt extrémben. Azaz nem nyitottam jogosan a longot, de hál' Istennek mindjárt érkezett egy két gyertyás bull spike, amire fordíthattam.
A piac nem is váratott magára túl sokáig, az amcsi piacok nyitása előtt beszakatt, mint Teri néni padlása az őszi szélben. Dagadt is a májam, pedig nem szabadott volna...Érkezett is a büntetés...okát nem láttam, hiszen a hírek már rég kijöttek, de az olaj erősen visszatért long irányába kilökve mindkét trade-met.
Nem csalódtam! Visszatért a kis sávjába és továbbra sem tudom mi a szart csinál. Várom a holnapot mikor újra fülembe súg valamit...

Így a mi kis mai flipperünket 2%-om bánta két trade alatt. Ez van, jobban örülök a holnapnak :)


Az aranyról még egy szót, óriási, egész nap szavakra sem méltó mozgás, majd egy 23 USD-s óriás mozgás órán belül, ami egy bull spike-t rajzolt óra végére 15 USD-s tüskével. Hatalmas, kiváncsi leszek mi lesz a vége ennek!? Csak abban bízom, hogy ott leszek :))

Jó Ázsiát! :)

Szerző: jazzmaszat  2012.10.15. 21:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://traderdays.blog.hu/api/trackback/id/tr344850860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása